Kryssa i

[ ] rökt en cigarett 
[] rökt en cigarr 
[] varit hög 
[] varit full 
[] hånglat med någon av samma kön 
[x] varit kär 
[] blivit dumpad
[x] dumpat någon 
[] fått sparken 
[x] varit i knytnävsslagsmål 
[] rymt hemifrån 
[] haft känslor för någon som inte känt samma sak 
[] blivit arresterad 
[] hånglat med en främling 
[] gått på en blinddejt 
[x] ljugit för en kompis 
[x] varit kär i en lärare / elevassistent 
[] skolkat 
[] sett någon dö 
[] varit kär i en av mina internetkompisar 
[x] flugit 
[] varit i Turkiet 
[ ] varit i Grekland 
[] varit i USA 
[] varit i Afrika 
[x] ätit sushi 
[x] åkt snowboard 
[] crowdsurfat under en konsert 
[] varit i ett våldsamt förhållande 
[x] tagit smärtstillande 
[x] älskat eller saknat någon 
[x] legat på rygg och sett molnen flyga förbi 
[x] gjort en snöängel 
[] haft ett te-party 
[x] byggt ett sandslott
[x] hoppat i en vattenpöl 
[x] lekt uppklädd 
[x] hoppat i en lövhög 
[x] åkt släde 
[x] fuskat när jag spelat spel 
[x] varit ensam 
[] somnat i skolan
[] vaknat i fel säng 
[x] tittat på en solnedgång 
[x] varit med i en jordbävning 
[x] rört en orm 
[] sovit under stjärnorna 
[x] blivit kittlad 
[] blivit rånad 
[x] blivit missförstådd 
[] tagit hand om ett rådjur/en get 
[x] vunnit en tävling 
[x] gått mot rött 
[] fått böter 
[] blivit avstängd från skolan 
[x] varit i en bilolycka
[x] åkt ambulans 
[x] haft kramp 
[x] känt mig som en utstött 
[] ätit ett helt glasspaket på en natt 
[] dansat i månljus 
[x] hatat ditt utseende 
[] varit vittne till ett brott 
[] ifrågasatt ditt hjärta 
[] varit besatt av post-it lappar 
[] gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna 
[x] varit vilse
[x] varit på andra sidan landet 
[x] simmat i havet 
[x] känt som om jag håller på att dö 
[x] skrivit kärleksbrev 
[x] gråtit mig själv till sömns 
[x] lekt polis och brottsling 
[x] sjungit karaoke 
[x] haft alla rätt på ett prov
[] betalat för mat med bara mynt
[x] gjort något med mig själv som jag inte borde gjort 
[x] busringt 
[x] fångat en snöflinga på tungan 
[x] dansat i regn 
[] skrivit ett brev till tomten 
[x] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om 
[x] blåst bubblor 
[] gjort upp eld på en strand 
[] förstört en fest 
[x] åkt rullskridskor 
[] fått en önskan inslagen 
[] varit sambo 
[x] burit pärlor 
[] hoppat från en bro 
[x] ätit hund/katt-mat
[] sagt till en främling att jag älskar honom/henne 
[x] sjungit i duschen 
[x] burit en svart klänning 
[] drömt att jag gift mig med någon 
[] limmat fast min hand i något 
[x] fastnat med tungan i metall 
[] kysst en fisk 
[x] varit en cheerleader 
[x] suttit på ett tak 
[x] skrikit så att jag inte fått luft 
[] byggt en kärra 
[x] pratat i telefon i mer än sex timmar 
[x] stannat uppe hela natten
[] inte duschat på en vecka 
[x] plockat och ätit ett äpple direkt från trädet 
[x] klättrat i träd 
[x] haft en träkoja 
[] varit rädd för att titta på skräckfilm ensam 
[x] trott på spöken 
[] burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger 
[] spelat kyckling 
[x] blivit puttad i en pool med kläderna på 
[x] blivit tillsagd av en främling att jag är het 
[] brutit ett ben 
[] fångat en fisk och sen ätit den 
[x] fångat en fjäril 
[x] skrattat så mycket att jag grät 
[x] gråtit så mycket att jag skrattade 
[x] haft en Britney Spears-skiva 
[x] snott den här listan från nån
Lägg in den du med!
Skriv bara ett x där DU vill/ det som är rätt för DIG.
Kommentera in denna hur mycket ni vill, jag blir bara glad oh lycklig!
Puss o hey ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ashley

Stanna kvar!!<3

RSS 2.0