INNE & UTE listan

HELLO KITTY
i saaay cute!
Hello kitty är väldigt INNE just nu. Man har henne på kläderna, man skriver om henne, hon finns som godis tuggummi & till och med glass nu!
Hon finnf helt enkelt över allt just nu.
LJUST NAGELLACK

Ljust nagellack är väldigt populärt just nu. Man kan köpa det överallt & jag har sett det på flera naglar. Ljus rosa, Ljus lila, Ljus grön & alltmöjligt sådant. Om du vill vara INNE är det en bra ide att ha det faktiskt!
RÖDA BILAR
Jag har ingen aning om varför, men just röda bilar är super mycket INNE just nu. När jag var på stan igår såg jag säkert 10 röda bilar som stog på en rad. Det är helt galet alltså!
LÖSHÅR
Löshår är väldigt mycket INNE just nu. Speciellt från Rapunzel.
Keela har det, Kissie har det, Caty har det, ja jätte många har det!
Det är snyggt också, det kan jag hålla med om. Men kan man inte vara glad för sitt eget hår tänker jag också??..
KAVAJER
Kavajer till brudar, ja! Det är faktiskt INNE nu. Det är snyggt! Har ingen själv, men bara väntar på att jag får en :D
Det är i alla fall såå populärt nu!
STORA GLASÖGON
Det är jätte coolt att ha stora glasögon nu. Jag tycker också att det är snyggt, men små är ju minst lika snygga. Eller?..
KORTA NAGLAR
Några säger att det är jätte fult med korta naglar, men det bryrs på vem det är & vilken stil personen har. Om man själv gillar det tycker jag att det är heelt okej! Om jag ska säga det själv är det inte rätt att dömma folk för att de har korta naglar : )
Man väljer liksom själv ju!
UTAN CYKELHJÄLM
Jag tycker att man är såå dum om man inte har cykelhjälm. Alltså fast man är vuxen kan man ju endå ramla och skada skallen!
Jag menar, det är mycket bättre att ta på cykelhjälmen när man ska cykla. För tänk om det händer en olycka & så har du ingen cykelhjälm. Då är det mycket större risk att du dör. Vissa tycker att det är coolt att cykla utan cykelhjälm fast man är under 18. Jag tycker sådana människor är lite töntiga egentligen..Inte för att kritisera.
Men jag tycker själv att man ska ha vilken ålder man än är! : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ashley

Stanna kvar!!<3

RSS 2.0