Konkkurerar de eller?

Jag bara undrar en sak...
Visst känns det lite som att kändisbloggarna konkkurerar lite.
T.ex. som Keela.
Hon har varit med i tidningar, bloggare har börjat skriva om henne.
För några veckor sen såg ni henne nog i FRIDA-tidningen.
Måste värkligen säga att hon är grym.
Vissa säger att hon är ful, vist har inget emot er.
Men själv är jag ett ganska stort fan av henne.
Någon annan som tycker att hon är speciellt cool.
Nu får vi se då..Kissie då.
Hon har snart opererat hela kroppen såg jag att någon hade skrivit på google.
Haha, snacka om att vissa vill kritisera :D
Jag tycker att kissie är cool.
Hon står för det hon gör & vågar säga vad hon tycker.
Hon är en positiv tjej med tusen glada tankar.
De två har endå likheter.
De älskar sina fans & så står de för det de gör med.
Det är grymma personligheter också!
Alla har nog också hört om söta Anchisa.
Anchisa som äger bloggen Fokis.se & kommer från Thailand.
Hon är super söt.
Ingen kan säga att hon är ful.
Jag menar, hon är så stark inom sig!
Jätte grymt : )
Nu hade jag tänkt prata lite med tjejerna på skype.
Sen kanske ringa en..
Ja vi får se!


Kommentarer
Ninny

HEEEEEEEEEJ!!

Din blogg äger värkligen Ashley.

Kan du starta en tävling.

Din blogg är som keelas och den är jätte fin o bra.

2012-03-25 @ 16:45:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ashley

Stanna kvar!!<3

RSS 2.0